Zwrot i wymiana

W przypadku pomyłki w zamówieniu mają Państwo możliwość wymiany lub zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w stanie nienaruszonym, zapakowane w oryginalne opakowanie.


Wymiana

W celu wymiany zakupionego towaru,należy:

1. Pobrać i wypełnić formularz wymiany.

Formularz dostępny jest  TUTAJ. Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza – prosimy o jego odręczne przepisanie.

2. Odesłać zamówione produkty

Produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem wymiany na adres siedziby firmy:

PLASO Ryszard Nissel, ul. Wenedów 3,75-847 Koszalin

Uwaga! Aby przyspieszyć procedurę wymiany, na kopercie proszę dopisać: WYMIANA

Prosimy o staranne zapakowanie zwracanych produktów.

3. Potwierdzić otrzymanie korekty faktury VAT

Po otrzymaniu przesyłki, na podany w formularzu wymiany adres mailowy zostanie wysłana korekta faktury VAT z prośbą o jej e-mailowe potwierdzenie oraz z informacją na temat ewentualnej dopłaty/zwrotu (jeżeli ceny produktów: zwróconego i nowego będą się różniły). Po otrzymaniu e-mailowego potwierdzenia oraz dopłaty wyślemy nowy produkt na adres wskazany w formularzu wymiany.

Pozostałe informacje:

Koszt ponownej wysyłki:

Paczkomat – Przedpłata 9zł

Kurier – Przedpłata 10 zł

Kurier – Pobranie 15zł

Nr. konta: 80 1020 2791 0000 7102 0207 5489

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych przez Państwa za pobraniem i do Paczkomatów.

Towar, który uległ uszkodzeniu podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie.

Koszty odesłania produktów ponosi Konsument.


Zwrot

W celu dokonania zwrotu zakupionego produktu, należy:

1. Pobrać i wypełnić formularz zwrotu

Formularz dostępny jest TUTAJ. Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza – prosimy o jego odręczne przepisanie.

2. Odesłać zamówione produkty

Produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres siedziby firmy:

PLASO Ryszard Nissel, ul. Wenedów 3,75-847 Koszalin

Uwaga! Aby przyspieszyć procedurę wymiany, na kopercie proszę dopisać: ZWROT

Prosimy o staranne zapakowanie zwracanych produktów.

3. Potwierdzić otrzymanie korekty faktury VAT

Po otrzymaniu przesyłki, na podany w formularzu zwrotu adres mailowy zostanie wysłana korekta faktury VAT z prośbą o jej e-mailowe potwierdzenie . Po otrzymaniu e-mailowego potwierdzenia, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu należności na wskazany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.

Pozostałe informacje:

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych przez Państwa za pobraniem i do Paczkomatów.

Towar, który uległ uszkodzeniu podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Państwa nie podlega zwrotowi.

Koszty odesłania produktów ponosi Konsument.